mamajoo markasinin tekli gogus pompasini 3 4 kezdir kullaniyorum her kullanimdan once ve sonra 10 dk suda kaynatiyordum pumpenkörper in kenarlarinda iki delik oldu kullanim hatasi mi sizce servise gondermek istiyorum degisirler mi acaba kullanan var mi basina boyle bisey gelmis olan bilgilendirebilir mi