Mom9 Bebek0707 her gün 3 öğün yerdim. Ara öğünlerde bol bol hoşaf içerdim kayısı kuru incir duttan yapardım. Gün içinde mutlaka 3lt su, elimde şişem olurdu. Her akşam bir bardak boza içerdim. Maşallah sütüm baya iyiydi bunlarla :)
Aybikesuna Bebek0707 ben öğle yemeklerini bazen geçiştiriyorum sevmiyorum pek öğlen yemek yemek yada yersem yulaf yerim içine incir falan doğrayıp ama kahvaltı vve akşam yiyorum kuru incir çok süt yapıyor gerçekten tahine batırıp yiyin tadı harika
Bebek0707 Mom9 Çok su içemiyorum.Rezene çayı içmeye çalışıyorum.Bunun dışında ne içebilirim öneriniz var mı ☺️
Aybikesuna Bebek0707 ben yulafın içine bir yemek kaşığı tahin bir tatlı kaşığı bal 2 adet incir biraz çiğ fındık ve badem varsa yarım muz koyuyorum evde süt döküyorum öyle yiyorum baya süt yapıyor bu hem