Eminess Merhaba bebelac gold yeni aldım ama sanırım kabızlık yaptı kullanıp memnun olan yada memnun kalmayan var mı
Gorkemkc Eminess ben hem emziriyorum hem goldu veriyorum bebeğim 4 aylık 3 günde bir kaka yapıyor ama kabızlık yok zorlanmadan 2ıkınmaa yapıyor
Annee27 Eminess ben 1 aydir kullaniuorum cok memnunum bebelac gold ustunde yildiz olan bnmki bide goldun bi farklinolani var
Birannebirfurki Eminess bebelac gold bizde hem kabızlık yaptı hem erimeyip köpürdü similac kullanıyorum tam tersi her gün kakasını yapmaya başladı 2 osurukta işlem tamam 😂
SevcanDenizKorkmaz Eminess her bebekte mamalar değişiklik gösterir. Hip sevmedi. Sma yeşil kaka yaptı. Aptamil kabız yaptı. Bebelac Gold veriyorum bir nebze seviyor öbürleri ile savaşıyordu.
Kelebekannesi Ben yaklaşık 8 aydır kullanıyorum çok memnunum ve kabız olmayı bırak çocuğum baya kala yapmaya başladı
Eminess Gorkemkc benimde bebeğim 4 günlük birkez 10 gün kaka yapmadı 5 gün yapmadığı oldu bu gün 3. Günü gene bekliyorum
bsrkya Eminess Ben 3 ay aptamilden sonra bebelac golda gectim yaklaşık 7 aydır falan kullanıyoruz bir sorun yaşamadık