Cagla_fr Merhaba kızlar ,bebegim 2 aylık 2/3gündür hırıltı horlama ve öksürük başladı hele ki geceleri, hergün yıkıyorum da burnunu önerisi olan doktora götürmelimiyim ?
Ulkrdml Cagla_fr bebeklerde bu tarz seyler duyuldugu gıbı doktora goturulmelıymıs bı sorun varsa cıgerlere ınmeden tedavı edılırse bebek sorun yasamıyormus yoksa bronsıt olabılıyorlarmıs hemen bır cocuk doktoruna gosterın yada cıvarda cocuk acıl varsa dırek alıp suan goturun ıhmale gelmez gecmıs olsun
didomidom Cagla_fr burnunu nasıl temizlediğinde önemli tam temizlenmiyorsa hırıltı yapar geride kalan pislik ben enjektörle izotonik sıkıyorum sonra burun aspiratörüyle temizlediğim halde arkalarda kalanlar oluyo bazen hırıltı yapıyor tam temizlenmediğinde.
Cagla_fr didomidom hem yıkıyorum hemde aspiratör ile çekiyorum aslında ama anlamadım , uyurken horluyo sanki balgamı varmış gibi sesler hırıltısı var, sanırım doktora götürsem iyi olucak 😖
didomidom Cagla_fr şu şekilde temizlemeni öneririm bebeğim gerçekten rahatlıyor sadece aspiratör tam temizlemiyor
Prensannesi43 Hergun yıkadgn icn üşütmşte olabilr cnku daha cok kuck hemn doktra gotrn bnm ilk oglmda oyle oldu doktra gotrdm pronşit var dedi rabbm sifalr versn cok zor