Gorkemkc Emziriyorum bebeğim 4 aylık oldu sadece sabah kahvaltı ve akşam yemeği yiyorum ama ne hikmetse aç gezip kilo alıyorum çok kilo aldım anlamadım nedendir böyle olan varmı çareyi nasıl buldunuz emziren anneler için detoks falan varmış
Mom9 Gorkemkc dengesiz besleniyorsunuz da o yüzden. Bu beslenmeyle sütünüz çok etkilenir. Lütfen dengeli beslenin kiloda verirsiniz öyle
Ssultannn Gorkemkc aç gezmek kilo vermek değil canım düzensiz olduğu için kilo alırsın tam tersi az yiyip sık yemek lazım 3 ana 3 ara öğün mesela
Gorkemkc Mom14 sabah en fazla yarım ekmek yiyorum akşamda 1 tabak yiyorum zaten bebeğim durmadığı için öyle oturup rahatça çokçok yemek yiyemiyorum
Mom14 Gorkemkc yarım ekmekte çok bence ekmeği azaltmalısın kızlıgımdan beri iki öğün yemek yiyen bi insanım şimdi gene o durumuma döndüm hamileyken cok yiyordum ben zayıflıyorum bu şekilde ekmeği azalttım öncelikle ama sen emziriyosun sütünü etkileyebilir
Gorkemkc Ssultannn meyve asla ağzıma sokmam sebze çok seçerim ara öğünü nasıl yapacağımı bilmiyorum hani böyle öğlen 1 muz yiyim veya elma gibi birşeyim olmadığı için sadece sabah akşam besleniyorum 😞
eylulbebesi Gorkemkc ben 59la hamile kalmıştım 10 günde eski kiloma döndüm 2.5 aylık oldu 56 kiloya düştüm. Emzirdiğim için sürekli acıkıyorum hep bir şeyler yiyorum ama mümkün olduğunca sağlıklı şeyler ve 3 lt su. Sık yiyin sağlıklı şeyler yiyin bol su için 👍🏻
Gorkemkc eylulbebesi ay ne güzel ben 61le hamile kaldım 74 le doğum yaptım doğumdan 72yle çıktım 4 ay oldu doğum yapalı şuan 77 kiloyum 😞
Ssultannn Gorkemkc ara öğün mesela kuruyemiş yoğurt yulaf ezmesi içine muz ekleyebilirsin sade muz yiyemiyorsan bir salatalık bile yesen uzun saat aç kalmayacağın için hem kan şekerin düşmez hemde o arada enerji almadığın için akşam yediğin yemek hemen yağa dönüşmez
Muhammedd23 Gorkemkc canım metabolizmam düşüyor uzun süre aç kaldığında o yüzden vücut yavaş çalışıyor ve neye sen yarıyor dedikleri burada oluyor işte.
Mom14 Gorkemkc ben sadece iki dilim ekmek yiyorum bazen 1,5 ekmek ben aç kalmıyosam sende kalmazssın 🤣
Gorkemkc Mom14 iki dilimmi ayyy çerez valla benim için o belki ekmeği az yiyorsundur ama kahvaltılık yüketiyorsundur ben hersabah süzme peynir kırılmış yumurta ekmek çay bazende sucuk kızartıyorum okadar hani domatestir başka peynirdir hiçbirşey yemiyorum 😞
Gorkemkc Ssultannn muz örnek verdim canım hiçbir meyveyi yemiyorum sebzede yemiyorum salatalıkdır domatestir lahanadır patlıcandır odur bıdır hiçbirşey demiyorum sadece yediğim çiğ soğan pişmiş soğanda yemem
Mom14 Gorkemkc bak ben sana yediğim şeyleri söyleyim domates salatalık bazen onlar olmuyo peynir az bal yiyorum zeytin yiyorum çay içiyorum bu kadar
Gorkemkc Mom14 ay ne güzel darısı benim başıma ben doymayınca miğdem fokur fokur açlıktan süzülüyor valla 😂tansiyonum zaten düşük çalışıyor yatarda kalkamam valla o kadar yersem 😂hem emzirmede şimdi ne yesem diye düşünüyorum