cydcvk 01asaf01 5 gündür kullanıyorum güzel. Havucu kabağı parmağım kalınlığında kestim 15 dk da pişirdi. Tenceresi plastik. Alt tarafı cattle gibi.180 aldım gitti gidiyordan. Pahalı mı aldım bilmiyorum