Ezel_ayse46 doktorunuza danışın. 3 ay kontrolünde bizim doktorumuz salatalık, havuç ve yeşil soğana izin verdi. Plastik kaşıyıcıdan iyidir dedi. Bazen çok aşırı kaşınıyor o zamanlar da nadiren diş jeli kullanıyorum. Parmağıma azcık sıkıp ovalıyorum damaklarını ama ateşini hissedebiliyorum 🤦🏻♀️ bir de kehribar kolye kullanmaya başladım. Salyası artıyordu. Şimdi öyle çok olmamaya başladı. Jele de 2-3 günde bir ihtiyaç duyuyor