Mom14 Bunu destekleyen uzmanlar da var desteklemeyende. Sezaryen sonrasında doku iyileşmesi zaman aldığı için bazı uzmanlar 2-2.5 yıl sonra gebe kalındığında normal doğum yapılabilir diyorlar. Destekledikleri süreç öncesinde gebelikte normal doğumu göze almıyorlar çünkü, ıkınma ve kasılma ile rahim yırtılmaları gözlenebiliyor bu yüzden 2-2.5 yıl ve üzerindeki süreç sonrası gebelik varsa yapılabilir diyorlar.