Rahimeekk Ben bizim gittiğimiz sıralamayı yazayım siz kendinize göre uyarlarsınız. Önce sebze ve meyveleri açtım. Sonra dana eti. Normalde ardına yumurta açılır ama ben kızım yoğurt peynir gibi gıdalara daha erken geçsin diye süt diyetimi açtım, en son da yumurtayı açtım. Süt diyetini ise şöyle açtım. Fırınlanmış kek ilk gün 1 çay kaşığı kadar yedim. 2. Gün 1 tatlı kaşığı, 3. Gün 1 yemek kaşığı. Ben gıdaları en az 5 gün deneyerek açtım. Biraz temkinli ilerledim. 4. Gün 1 dilime geçtim 5 gün 2 dilime. Sonra sütlü kek yaptım. Aynı şeyi devam ettim miktar olarak. Sonra yoğurt çorbası. Sonra peynir ama ben önce fırınlanmış denedim. Poaça içinde. Sonra ekmek üstüne koyup fırına verdim ama daha az süre durdu tabi fırında. Sonra peyniri direkt yedim. Sonra yoğurt ve En son olarak da sütü sulandırılmış bir şekilde içtim. Dediğim gibi her gıdayı en az 5 gün yedim. Yeni gıda denemesi yaparken daha önce sorunsuz geçtiğim ürünleri muhakkak yemeye devam ettim. Geçmiş olsun