birboncukannesi Kızlar sezeryandan kaç ay veya sene sonra birdaha hamile kaldınız? Süreç nasıl geçti? Doğumunuz nasıldı? Çok merak ettiğim ve korktuğum bi konu yorumunuzu paylaşırsanız mutlu olurum.
Fitifiti birboncukannesi 22 aylıkken hamile kaldım şimdi 35 haftalığım. İlk doğumum mükemmel geçmişti hiç zorlanmadım. Şimdi endişe yok desem yalan olur. Bakalım göreceğiz yakında:)
gulsahbaydemir birboncukannesi 8 buçuk ay sonra kalmıştım 13 gün önce doğum yaptım. Hamilelikle ilgili bi sıkıntım olmadı şükür.
UmmSalih gulsahbaydemir Bende bu ayın 25nde ameliyat olacağım oğlum 5 aylıkken hamile kaldım 2. Doğum yani sezeryan daha zor oluyor diyorlar sizinki nasıl geçti hayırlı olsun bebeğin bu arada ❤️
gulsahbaydemir UmmSalih Teşekkür ederim 😌 benim rahmim ters dönmüş o yüzden zor geçti ama kolay geçende oluyor tabi canım. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah canım. 🙏