Meryemtuysuz doğduğundan beri yanımızda kendi yatağında yatırdım nadiren bizimle uyudu korktum birşey olur mu diye ki 6 aylık yataktan düşmüştü 14. Ayından itibarende odasında uyuyor desteksiz oğlum aşırı pürüz tek iyi tarafı bu sanırım 😁 şuan 18 aylık