Prenses-annesi1 ben klasik mayalama yapıyorum tencerede geceden mayalayıp sabah hiç sarmadan ağzı açık bir şekilde dolaba koyuyorum ve asla bir gün boyunca dokunuyorum yogurda akşam agzını kapatıp ertesi gün bazen 2 gün sonra açıyorum taş gibi oluyor 😊 yogurdu sarsmamak gerekiyor mayaladıktan sonra dolaba götürüp getirirken hep yavaş alın sallanmasın