Mommyishome Damla510 mahallenin en mutlu bebeği diye bi kitap var zaman bulursanız okumanızı tavsiye ederim. Fayda olmasa bile bana ruhen iyi gelmişti. Çünkü gazlar sırasında çare olamadığım için kendimi çok kötü hissediyordum