SeyhanH yok canım 4.5 aylıkken başlaman daha uygun olur. Benim kızım 4 ay boyunca hep meme de uyudu bu süreç biraz yorucu oluyor sizin gibi arada uyandığı zaman beşiğinde sallayıp tekrar uyutmaya çalıştım yada aldım emzirdim o nasıl istiyorsa öyle devam ettim ama 4. Aydan sonra artık memede uyuttuğumda yatağına koyarken uyanmaya başladı öylelikle başladık tabi öncesinde çok uzun araştırdım ve hangi yöntemle ilerleyeceğimi falan belirledim nasıl yapılacağını iyice bilmek gerekiyor çünkü ilk zamanlar bazı kriz zamanı oluyor ve yönetmek zor oluyor 🤦🏻♀️ Gece 5 de uyanıp ağladığı zamanlar oldu o an bile aynı çizgide ilerlemek gerekiyor.