18 aylık , başlarda çok iştahsızdı hiç vermezdim yiyeceği iki lokma onu da abur cubur la doymasın derdim, sonra oğlum herşeyi yemeye başladı, çeşit çeşit yedikçe de damağının tadı gelişsin diye ufak ufak şeyler vermeye başladım mesela tuzlu çubuk, sütburger, çikolatalı gofret, sütlü gofret filan , şuan 18 aylık hafta da bi iki kere küçük kaçamak eline bisküvi filan veriyorum