2.5 ay sonra kızımla İlk defa yanlız kaldım henüz bir saat bile olmadı. Annem yanımdaydı ama bugün memlete dönüyor ve nasıl yapıcam ne yapıcam şu anda bilemiyo gibi hissediyorum. Kızıma annem varken de kendim bakıyordum ama şu an sanki herşeyi unuttum 😔😔