Kızlar bebeğim 3 aylık. Bizi rahatcactakip ediyor tepki veriyor dinliyor gülümseme falan açık açık yapıyor ellerini ağzına götürmesi vs keşfetmeye de başladı. Ama asıl merak ettiğim şey mesela her seslendiğimiz de kafasını çevirip bakmıyor bize yani bazen başka bi tarafa geçip seslendiğini de dönüp bakmıyor. Normal mi bu ayda böyle olması. İlk bebiş olduğu için acemilikte var tabi. Tam olarak ne zaman her sese kafa çevirip bakar?