birboncukannesi Merhaba kızlar💕 6 ay aşımızı olduk biraz önce. Özelikle dikkat etmem gereken birşey var mıdır? 2 saatde bir ölçüyorum ateşini doğru mu yapıyorum?Teşekkürler. 💙
Ebru-isil birboncukannesi ince giydirebilirsin canım.çıkarsa calpol verebilirsin.6.ayda pek olmamıştı ateş kızımda ama 4 de olmuştu mesela
birboncukannesi Ebru-isil 4de bizdede olmuştu, kısa kol zıbın ve alt pijamayla şu an ev zaten sıcak. İnşallah sorunsuz atlatırız🙏🏽