Minikbirsincap ben hipp aldım alerji kusma yapmıştı daha önce yine sma ya döndüm biz de mama olayı az meme+mama şeklinde gidiyoruz küçük kutu 10 gün gidiyor bize günde 90 cc 2 yada 3 kez içiyor… 3 numaraya geçince mamayı bırakır diye düşünüyorum yoksa ne yaparız bilmiyorum bebelac gold önerdiler ama bilmiyorum deneyin isterseniz sma eski kutusu bulamazsanız