Kızlar bu ayın 22sinde kızım 2 aylık oluyor. Aylık kontrolümüz var, doktorumuz kalça çıkığı testi yapılacak dedi. Birde göz doktorundan randevu almamı söyledi göz muaynesi olacakmıs. Benim anlamadığım şu 2 aylıkken göz muaynesi çok erken değil mi ? Ne kadar verimli olur ki ?