eda_16 Merhabalar bebeğimin memede az durduğunu düşünerek sütümü sağıp biberonla vermeyi düşünüyorum..lansinoh biberon kullanıyorum..hangi makinası önerirsiniz?
Gorkemkc eda_16 lansinoh manuel aldım şuan kullanıyorum memnunum baby plus çift elektrikli almıştım memnun kalmamıştım