Aley_ Kesinlikle öyle. Oğlum 28 aylık ve ben hamileyim çok yakında doğumum var. Her şeye yetebilen,kendimi bir an olsun bile eksik hissetmeyen ben,muazzam bir düzende ilerken bir anda oğlumun 2 yaşa girmesi ile tüm düzen tepetakla oldu. Hep bu özerklik döneminin abartıldığını düşünüyor,asla bize uğramaz diyordum çünkü çok sakin,uyumlu bir çocuğum vardı tüm günümüz keyifle geçerdi. Buna güvenerek 21 aylıkken hamile kaldım ama şu an oğlum gitti yerine başka biri geldi sanki. Her günüm ağlamakla geçiyor desem abartmış olmam. Bebek
ile nasıl olacak korkusu,yetemicem endişesi,artık oğlumla eskisi gibi ilgilenemiyor olmak beni çok sarstı. Üstüne bir de inanılmaz bir uyku bozukluğu durumları derken Velhasıl kelam 2 yaş döneminde kesinlikle olmamalı.
(İstisnai çocukları tenzih ediyorum)