esra-ediz kızlar , oğlumla odaları ayırdık, artık kendi odasında yatıyor. 7.5 aylık hem kendi daha güzel uyuyor hem biz rahat ettik😌 Gece beslenmesini de 10 /11 aylık olunca doktor komtrolüyle kesmek istiyorum ama kesen arkadaslar var mı ? Tavsiyeler neler?
2papatya esra-ediz 4,5 aylık ikizlerim kendiliğinden bıraktı gece mamasını 2 aylıktan sonra gece beslemek için hiç uyandırmadım kendi uyanırsa öyle verdim
Momsblue esra-ediz ahhh ben oğlanın odasını ayirsam kesin beşikten kendini atar kafasını gözünü yarar Allah korusun, 17 ayligiz hala gece yüz kere kalkar anne anne diye seslenir küçük kuzum sallarim geri yatar, hele bir sesine ses vermeyim hemen belden aşağısini beşikten aşağı bırakmak suretiyle sallanmaya çalışıyor kendi gelneye calisiyor yanimaa 😞