Edakucukuslu Hanımlar bebeğim 6 aylık sma optipro kullanıyorum bu sefer 2 numarasına geçtik ama sanki Demir gibi kokuyor 😔 bebeğimde içerken kendini tiksindiriyor normal mı acaba 🤔
Edakucukuslu Ay Allah bozuk falan mı ki acaba eczaneden aldım tarihinde de bi sorun yok ama Demir kokuyor 😕 bariz bi kokusu var tadı da öyle Demir gibi