Mom34743 ilkgozagrimm memnun musunuz ya annem de küçükken ben size canbebe kullanırdım diyor ama kötü yorumda çok fazla
Busraata Mom34743 prima kullaniyorum sızdırma yaşamadım, sleepy kullandim sürekli üst degistiriyorduk
Denizlina Mom34743 benimde iki gecedir öyle postu görünce kendimi gördüm . Komsum prima almış onu denicem bide elimde bi büyük numara var onu denerim
Mom34743 Denizlina bende bugün 1 numara büyük sleppy deneyeceğim eğer olmazsa Primaya geçeyim geceleri🤦
Albayrakokur Mom34743 bizde öyle yapıyoruz aslında uyananakdr değiştrmiyoruz hemen ıslanıyo olmaması lazım emicilliği faha güzel bez lazım oda bşka me olablr bilemedim
Ozgebur Ben evy baby kullanıyorum gayet memnunum akşam 9-10 gibi değiştiriyorum uyumadan önce sabah degistiriyorum