Fuathulya Normal canım ilk 6 ay saçları dökülecek. Zaten incecik güçsüz saçlar onlar 🌸 Benimde bebeğim 4 buçuk aylık yanları kel kaldı 🤭 Aslında bende saçlarını kazitsam mi kazitmasam mi kararsız kaldım. Annem ben sizinkini kazitmadim saçınız gür diyor. Çevremdeki çoğu kişide kazitmis teredutte kaldım 🙄 Doktorumuz da anne veya babanın genetigini alır faydası yok dedi. İnternetten araştırdım normalde faydası olan birşey değil fakat kazitinca saç tellerini uyardığı için daha sert çıkıyormuş yani gurlesmiyor 🤷