Aybk Cansuece kadronuz var ise ağrı merkez i tavsiye edebilirim, çok öngörüyle gelmiştim bende bu sene ama aile ile gelinebilecek en iyi yerlerden biri diyebilirim 🙏😊
Cansuece Aybk maalesef kadrolu değil sözleşmeli. Eşimin dediğine göre ilçelere görevlendiriliyorlarmıl illere değil
Selinozgeenn Cansuece eşim jandarma değil ama polis biz Şırnak cizredeyiz çok zor ama en keyifli zamanlarımı yaşıyorum 😌
Cansuece Selinozgeenn polislerle farklı oluyormuş jandarmalar. Bizimde ilk olacağı için merak heyecan korku herşey var sizin gibi keyifli zamanlarımız olur inşallah.
Cansuece Atalayse valla eşim kızımla beni de yanında götürebilsin benden mutlusu olmaz 🤗 kimi yerlerde lojman var mı terör durumu yada asker dışlama durumu nasıl onlar aklımda olanlar.
Selinozgeenn Cansuece Doğuda ömrün boyu kuramayacağın arkadaşlıkları kuracağına Emin’im kaderiniz güzel olsun 🙏
Kvldn Cansuece Batmanda doğup büyüdüm kürdüm ama Türkiye vatandaşıyım Allah askerlerimizi kazalardan belalardan hayinlerden korusun..
Atalayse Cansuece bulundugumz yerde lojmn yok ama kiradayz ev sahipleride cevredeki insanlarda cok iyiler içlerinde terör yanlısı illaki vardır ama bn 1.5 yoldır burdaym cok şükür bi skntı yaşamadık tek skntı dr yok🤷🏼♀️
Cansuece Herkese cevapları için teşekkür ederim inşallah Allahı hayırlısını yaşatsın hepimize ve en önemlisi iyi insanlarla karşılaştırsın 🙏