37 günlük olduk ilk atagimiza başladık sanırım 😟 Anneler bana fikir verin sadece uykusu gelince huzursuz ve çıldırıyor emzirirken etrafı izlemek istiyo iki emiyo geri cekiliyo bakiniyo tekrar memeye geliyo böyle karın doyuruyoruz uykuya geçerken de kolik bebek sesi var rahatlatıcı onsuz uyuyamiyo