Yusufrony bize rop dediler 4500₺ fiyat verdiler ahahshsh neyse akabinde arkadssımızın önerisiyle iyi bir cocuk doktoru bulduk rutin kontroller icin aydan aya. Gittik doktor beye söyledik böyle böyle diye. Rop mu dedi yogun bakımdamı kaldınız dedi hayır dedim, erken dogum mu dedi hayır dedim. Eee ben bakayım o zaman ilk muayanesini yapayım dedi ve güldü yok öle bisi dedi. Hamd olsun. İlk muayanede kırmızı bir nokta varmı ısıkları kapattı odada, elindeki fener gibi bisi varya uzun ınce ısık onla göz bebegini odakladı baktı. Normal göz muayanesi bundan ibaretmis. 3. Ayında oldu,