Minnaktosbik Evet güzel anneler bebekleriniz ve şaşkın değişik güzel halleri neler benimki renklere ağzını açıp şaşkın şaşkın bakar çok hoşuna gider😂 tipini yediğim yaaa 😁bazen anlatırken bile kendimi tutamıyorum gidip ısırmak istiyorum ama çok küçük daha 😂😁
bir_pasa_annesi Minnaktosbik bizimki de 1 aydır sunu öğrenmiş ıııııııııııııı ayyyyy diyo o agzını ısırmamak için zor tutuyorum kendimi birde incecik ses yokmu
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minnaktosbik bu aralar daha çok ben şaşırıyorum oğlum ocakta 3 yaşına girecek biraz konuşma geriliği var demisti doktorumuz bu aralar maşallahı var öyle guzel konuşuyoki maşallah maşallah dün oyuncak vardı elinde anne bak sana getirdim dedi bianda sonra cişini yaparken çok cisim gelmiş baba bana çiko al marlet arabaya binelim anne gözüm iş oldu baba yeni şampo almış 😂 Daha oncede konusuyodu ama kısa kesiyodu yada 2 kelime kullanıyodu yaşına göre cümle kurması gerekiyo demisti doktor öyle işte 😂
Minnaktosbik MiracAlpinveUmutunAnnesi olsun herşey düzelir yoluna girer önemli olan ona destek olup herşeyiyle mutlu olmak onların konuşmasını severim ❤️🥰
Minnaktosbik zeynepzeze o ayakkabıyı bende eşimin önüne koymak istiyorum ama işte virüs ne beni ne kızımı çıkartıyor 😂😂