Bebeklerde bu aylar meme reddı oluyor kendılıgınden gecıyor ayagında uyuyosa bırak herseyı oyle uyusun uyuyamazsa daha fena delırıyolar cunku yasadık bılıyorum kendı uyanana kadar meme verme bırde aglarken emzırmeye calısma gerı tepıyor once bı sekılde sakınlessın sonra dene emmezse zorlama ılla acıkınca emıcek bırde boyle durumda saatlı emmeyı bırakmak bıze yararlı oldu her seferınde once emzırmeyı denedım emmezse uyutmaya yada evın ıcınde gezdırmeyı denedım olmuyosa ana kucagına koyup bıseylerle oynatmaya calıstım ılla bıseyler ıse yarıyor sabır umarım gecer bıran evel 🙏🏻