Kızlar selam herkese. Oğlum 15 aylık, 6 aylıkken sünnet ettircektik ama pandemi sebebiyle yaptıramamıştık. Şimdi iyice büyümeden yaptırmak istiyorum. Hastaneler covid testini zorunlu tutuyor ama bebeklerde antikor testi yapıyolarmış kandan yani burnuna sokmuyolarmış o konuda rahatladım. Ama şimdi kafamı kurcalayan şey 15 aylık olduğu için lokal mi yaparlar genel mi. Genel olursa ayılma süreci vs nasıl olur yaptıran varsa fikirlerinizi alabilir miyim 🥰