Merhaba arkadaşlar gerçekten napıcağımı ne ediceğimi şaşırdım 3 ay 9 günlük kızım var tam 5 gündür inanılmaz huzursuz sürekli mız mız bağırıyor evet gazlı bir bebekti ama geçmişti meme de uzun süre kalmayı seven çocuk sadece 3 dakika kalıyor oda her yeri eli ayağı oynuyor sonrada memeyi bırakıp ağzına almıyor meme reddi mi yapıyor diyorum emzirdirdikten sonra kendimi sağıyorum göğüste sütte kalmıyor ne yapmayalım geçici bir durum mudur 3 aylık anneleri lütfen akıl verin