Eflin27
Yalnız 9. Ay aşısı farklı bir şey değil sadece 12
Ayda yapılan kızamık aşısı geçen sene salgın nedeni ile geri çekildi. 12. Ayda da aşı var. Bazı yerlerde aşı olmadığı zaman 12. Ayda yapılmış olabilir. Doktor 12. Ayda da yapılabilir diye önermemiştir
Yoksa farklı bir aşı değil.
Bir de süt yumurta alerjisi olan bebeklere yapılmadı önerilmez veya doktor kontrolünde alerji geçerse diye yaptırılır diye biliyorum