Kızlar bebeğim 8 ay 9 günlük.Cuma günü Sağlık ocağından aşı için çağırdılar ama ben 8 ci ayda aşı yok diye biliyorum.bu tarihler de aşı yapan var mı?bebeğim de süt alerjisi vardı zaten aşıdan çok etkileniyor bide zamanı gelmeden yapılırsa diye tedirgin oldum götürmedim.Tlfnla aradım ama açmadılar bende sizden fikir alayım dedim..Tşkr ederim 🌸