Merhaba güzel anneler bebişleriniz ne zaman yürüdü nasıl desteklediniz yürümesini benimki 10 aylık 2 elini tuttuğumda adım atıyor 1 elini bırakınca korkuyor emeklemesindebi sıkıntı yok koltukları da geziyor ayakta tek basına da duruyor biraz sabırsızım işte 😊