Hatice8 Merhaba. Ben kasımın 26_27si regl olacakdım ama olmadım. Test yaptım negativ çıktı. Böyle durumla karşılaşan varmı??
Mom987 Hatice8 Normal. Özellikle ilk 1 sene olur. Bununla ilgili çok post açılıyor yani nerdeyse her kadının başına geliyor.
Hatice8 Mom987 yanıtladığınız için teşekkür ederim🌷. Çocuğum 1 yaş iki aylık. 1 yılı geçti budamı normall? Ya bi hastalık falan olmazmı? Korktum biraz.
Mom987 Hatice8 Bazen 1.5 2 yılda normal karşılanıyor. Acaba sters yapmış olabilir misiniz? 1 2 gün gecikmeye normal diyorlar benim bebeğim de büyük 1 gün gecikmeli oluyor stres yaptım zaman
Hatice8 Mom987 yani 10 gün geçti hala bişey yok onun için endişelendim. Uykularım düzensiz bazen tüm geceni uyumuyorum. Çoğu zaman 5de uyuyorum ondan ola bilirmi?