FatmanurHas ben de aynıyım. Basta 2 kere sarılık geçirince dr um emzirmeye ek mama cer dedi. Brn de zamanla yani 40 ım çıkmaya yakın mamayı kestim ve sadece emzirdim, yine sarılık geçirirnce tekrar mamaya başladım. :(
Gün içinde değişito mama isteği, önce emziriyorum, peşine ağlayınca mama veriyorum. Ağlamıyorsa vermiyorum. Zatrn 4. Ayımızın içindeyiz.