___sonbahar___ bende molfix pure kullanıyorum bezden olduğunu sanmam benimde çok başıma geliyor ki bu yüzden prima ya mı geçsem diyordum ki prima da aynıymış. Ben o an leke çıkarıcı sıkıp sıcak suya koyuyorum ama genelde heöen makşnaya atıyorum 60 derecede yıkıyorum yıkıyor ama bekletmeden yıkaman lazım bir kere beklettim bir gün çıkmadı