papatya3 ben de öyle diyordum ilk doğum yaptıgımda.
Pijamalarımla geziyorum şimdi 😀
Şaka bir yana evde tayt tshirt geziyorum genelde. Bol kıyafetlerle rahat oluyor. Dışarısı için de gömlek tarzı şeyler de uygun
Emzirme kıyafeti alayım demiştim sizin gibi ama gerrk yokmuş. Zamanla gördüm.
Alayım derseniz lccw, h&mde var