yagizveannesi Geçmiş olsun canım. Annemin şiddetli bir baş ağrısı ile başladı. Ensesi uyuşuyordu okadar dayanılmaz bir ağrıydı ki mr bile çekildi birkaç gün sonrada koku gidince covit olduğunu anladık. Tat ve kokudan biri gidince büyük ihtimal pozitif oluyor eşimle benim öyle oldu. Sizde kendinizi takip edin, çift maske ve eldiven ile bebeğinize yaklaşın. Bol bol su içmek ve c vitamini almak çok önemli birde ılık duş hegün. Kekik yağı kekik çayı kullananlar vardı çok iyi geliyor demişlerdi öyle okumuştum ama ben kullanmadığım için bilmiyorum.