Esliminannesi Kızlar ben bebeğimi sadece anne sütüyle besliyorum kızım 3 aylık önceden göğsüm dolunca sertleşirdi ama artık öyle bi durum yok sütüm De var şükür bebek doyuyor ama neden sertleşmiyor . Sizce sütüm mü giderek azalıyor ? Sebebi nedir
turansmom Esliminannesi göğüslerin terbiye oluyor yazmıstı burda bir kaç arkadaş ama yinede tam bilgim yok🤷♀️
Ankakusu35 Esliminannesi 10 gün sonra bizde üç aylık olucaz benimde aynı geceleri bile sertleşmiyo ama sütüm var çok şükür
Minamm2020 Esliminannesi korkma canim sertlesmesi olmuyor evet zamanla değişiyor benim neredeyse iyice küçüldü ama bebeğim şükür doyuyordu sadece anne sütü veriyordum doktorum kilo alimi maşallah çok iyi dedi 6 aylık oldu şimdi sen bol bol yeşillik ye su iç göğsün sisligine hiç takılma
Meriwa Esliminannesi göğsünüz terbiye olmuş ben 40 ımdan sonra yaşamıştım bizde 3 aylığız şuan bebeğinizin emdiği kadar süt salgılanıyor cnm normal bir süreç
UrasEgeninAnnesi Esliminannesi benimde öyle göğüsler zamanla bebeğin ihtiyacına göre üretmeye başlıyor. Terbiye olmak deniliyor buna halk arasında 😊 sütün var yok sanıp mamaya yönelmemeni tavsiye ederim. Bebeğin en az günde 5-6 kez çişli bezini alıyorsan ve ayda en az 500-1000 gram alıyorsa sütün yetiyor diyor doktorlar genelde
Esliminannesi UrasEgeninAnnesi çişli bezden kastımız dolu dolu olmak zorunda mı . Kızım yapıyor fakat günde 3 defa dolu dolu ancak yapıyor
turansmom Esliminannesi önceden terbiyesizlerdi😂 Artık eskisi gini göğsünden fazla süt akıp tişortlerini batirmayacak bebeğinin ihtiyacı kadad üretmeye başlayacak. Gögsün sert olup yumuşak olması sütünün olup olmadigi anlamına gelmez.
Nurcan03 Esliminannesi artmasına ihtiyacınız yok anladığım kadarıyla. Onun yerine sütün kalitesini artıracak şeyler yiyin ve bol bol su için bebeğiniz emdikçe gelen süt zaten yeterli olacaktır. Zaten eskisi kadar uzun süreler emmediklerini göreceksiniz.
Kereminannesiii Esliminannesi göğüsleriniz artık bebeğin ihtiyacı kadar süt üretiyor. Sütünüz azalmadı yani devam emzirmeye :)
hhanim turansmom ya bende oyle sanmistim ama firsat bulup sagim yapinca sadece 30 ml çıktı 😔 yani devami geliyor ama cok yavas ve azdi sinirim bozuldu biraktim daha ne kadar gelirdi bilmem🤷♀️🤦♀️
Babylove Benim de bir göğsüm birkaç gündür sertlesmiyor süt azalıyor sandim. Digeri ama iki katı seklinde sert ve doluyor. Acaba sık sık emzirmek mi lazım yoksa dolmasını bekleyip öyle mi vermek lazım tam doymasi için. Bende bunu merak ediyorum açıkcası
Esliminannesi Babylove benimde ilk öyleydi biri sertliğini yitirmişti bi süre sonra diğeri de gitti . Biri önce terbiye oldu galiba 😂
Ulkrdml Babylove dolmasını beklemeyın bebek talep ettıgınde verın o emınce gelıyor zaten süt bombos bıle olsa meme 😬
mevsimsmom Kızım bazen emerken çekip çekip bırakıyor, iki saniye emiyor bırakıp bir daha emiyor. Sütüm az diye mi olur bu yoksa nedir bilemedim. Aynısını yaşayan var mı acaba
Babylove Esliminannesi Bende mutluydum valla böyle anlamıyorum da ne kadar süt var doydumu diye. Mamaya başlamak istemiyorum çünki. İlk 6 ay idare etsek zsten sonra ek gıda serüveni başlıyor, ozaman ikisi yeter 😃