Bebeğim bir buçuk aylık bu zamana kadar hiç sıkıntı yoktu ama az önce emmek için uyandığında sağ göğsümü veriyorum emiyo emiyo bırakıp ağlıyo tekrar ağzına sokuyorum bir iki emiyo ağlıyo . Sütte geliyo anlamadım. Sol göğsümü veriyorum emerek uyuyor. Lütfen bana bunun tek seferlik birşey olduğunu söyleyin 😞