Elda 9 aylık bebeğimi yanıma almıştım etrafını da kapatmıştım ama uyuya kalmışım güm diye bi sesle uyandım. Yatak 40-50 cm çok yüksek diil. Hateketleri vs normal sıkıntısı yok gibi ama. Bt çektirmek istemiyorum hastaneye gidip. Takip ediyorum bakalım ama çok korktum yataktan nasıl kalktım bilmiyorum
Buse93 Elda bende yaşamıştım maalesef yüksekti bide yatağım. 2 saat uyutmadım süt verin emme refleksi var mı diye, göz teması kurun ,parmaklarınızı elleriyle tutmasını deneyin sıkabiliyor mu. Geçmiş olsun😔
AlisNata Elda çok geçmis olsun geçenlerde benimde başıma geldi amma şükür hiç bir sorun olmadı inşallah sizinde sorununuz olmaz.
Ogulcan Elda canım çok geçmiş olsun nolur bebeklerinizi yanınızda yatırmayın hergün böyle postlar okuyorum sende mutlaka denk gelmişsindir uyku ağır basar herzaman Allah korusun
Ruyayagmur Geçmiş olsun canm, gecen ay bir yakınımız bebegi banyo ettirip kardesı karışmasın diye yatagını yatırmıs çocukta yataktan düşmüş ve bebegı kaybettik düşer düşmez ölmüş bebek çok üzülmüştük. Rabbım evlatlarımızı korusun ınsallh 🙌
Elda Çok saolun bir sorun olmadı çok şükür. Ama bir daha yatak koltuk yok Allah ım ne kadar korktum😢😢😢
MelekAnnesii Elda ben bunu yaşamamak için yerde yatiriyorum ama tabi onun da sıkıntıları oluyor sabah uyanınca fark etmediysem sürünerek gidiyor sabah esim mutfakta yakalamış kaçağı
Kizimmmmm Elda ay onu ben de çok yapıyormya çok korktum şimdi. Çok geçmiş olsun. İçiniz rahat etsin bence götürün doktora.
Elda Kizimmmmm ya neredeyse 18 saati geçti. Ve durumunda anormal bir şey yok çok şükür. Hastane prosedürünü biliyorum bt çekmeyi önerecekler ama radyasyon almasın isterseniz genel durumu iyi takip edin diyecekler. Takibini yapıyorum şükür sorun gözlemlemedim
Damlapilatin2020 Elda bebekleri koltuk ve yataklarda bırakmayın biz 4 ayligiz 2. Aydan beri yanında olmazsam yer minderinde bırakırım. Bebekler hassas kemikleri sağlam değil. Geçmiş olsun
Elda Damlapilatin2020 normalde hep yerde yatırrıyorum yanımda ama bir iki gündür yanımda yatırıyordum bir daha tövbe