Cnnsmy sarılığı var bende atlattım 20 günlüğe kadar böyle olur. Burnunu sık uyandır..topuğuna vur uyandır emerken çenesini uyar.. kesinlikle 2 saati geçirme emzir bol bol emzir…gerekirse kaşıkla ver..doktora gitmeni tavsiye ederim eğer yüksekse değeri ışın tedavisi verirler.. benimde bebeğim sarılık oldu ama emzire emzire değerini düşürdüm…tek çare sık sık emzirmek.banyo yaptırırsan iyce mayışır o yüzden 4 günde falan banyo yaptır…benim bebeğim öyle oluyordu ki 3 4 saat uyanmıyordu…zorla yediriyordum…tek çare o zorla yedir birde korkma sakın sen panik olursan o da olur…kundak sarılıpı derler … Banyo yaptırırlen suyuna altın koy onuda nla yıka sarı ışığın altında yatır…ben öyle öyle atlattım