Svcnvebebegi Merhaba. Bebeğim 3 ay 22 günlük. Sürekli hırıltısı vardı. Burnunu hergun cekiyorum aksatmadan. Sabah ilk sarı balgam çıkardı. Ögururek hemde. Sarı balgam iyi değil diyorlar. Başına gelen var mi acaba