😭 kızlar iki hafta önce yazmıştım kaynanam korona oldu diye iki gündür eşimde hafif bi öksürük vardı bu gece 37.5 altına hiç düşmedi 37.8 37.9 hep 6 bucuk aylık bebeğim var bana dehşet derecede bağlı bırakın yere bırakmayı onsuz tuvalette bile gidemiyorum kolik bir bebekti bu şekilde alıştı malesef ayrıca bensizde uyumuyor eşimle şuan yataklarımızı ayırdık ben çocuklayım beni emmiyor ama bensizde yapamıyor aynı oda da maskeyle yatsam bir problem yaşarmıyım çok uzun süre maske kullanmakta iyi değil e bensizde yatamaz napcamm ben ya napıcağımı şaşırdım yardım edin koronayı bebeğiyle atlatmış anneler sizler neler yaptınız ?