Bunu da bence reklam olsun diye yapıyorlar geçen de böyle 5 tl ye mi 10 tl ye mi kaç paket sleepy ıslak mendil vardı güya. Ben de yine bi hata edip acaba mı diye sipariş vermiştim iptal edildi sipariş eden herkesinki de edilmiş. Bu kadar yanlışlık olduğunu sanmıyorum reklamları olsun diye kasıtlı yapıyorlar bence