EMINARDAM Kızlar hangi mamayi kullanıyorsunuz biz aptamil kullaniyoruz kabiz etmeyen bir mama var midir değişmek istiyorum sizler ne onerirsiniz
Busu EMINARDAM benim bebeğim de doğduğundan beri mama kullanıyorum aptamil sma denedim en son bebelac gold yaradı kakasını hergün yapmaya başladı diğerlerinde 2-3 gün de yapamıyordu
EMINARDAM Busu bizimde düzenli yapıyordu bir kaç gündür yapmıyor ve çok rahatsız oluyor mamadan olduğunu düşündüm
Busu EMINARDAM mamadan oluyodur ilkte yarıyor gibi görünüyor alışınca tam tersi oluyor ben buradaki tavsiyeleri çok okumuştum bebelac golda karar verdim