Mircan canım benim bebeğim de kolik aşırı derecede gazlı burnumuzdan getiriyor. Kriz anında iyi gelen şeyler : çingene salıncağı, beyaz gürültü , kimyon çayi , çok kasılıp kötü olduğu zamanlarda da spasmo panalgine adli fitil birebir yarım saate etki ediyor 8 saat mışıl mışıl uyuyor bı emmeye kalkıyor . Bu arada bio GLA , sab simplex, aguline kullanıyoruz ise yaramadı metsil iyi geldi